2014. július 7., hétfő

Profi katona :D

Hát Herry itt aludt és ki találtuk hogy este ki megyünk.Hát ki is mentünk megtalálta az ostort v.v.Elkezdett azzal szórakozni hogy gyere cica meg minden.Erre nem engem csapot meg hanem magát.: Utána meg találta a légpuskámat.kicsit szórakozott vele le is tette.:Hát úgy volt fel fújjuk a labdákat meg csináltuk.Elkezdtük dobálni a labdát le tettük és mentünk a légpuskáké.A labda durrant és el repült a labda megnéztük mi lett vele persze hogy ki lyukadt.Mentünk cseresznyét szedni.De abból inkább dobálás lett.:D Úgy el talált orron hogy koppant.Én meg fejen sokszor.:Futott ostorral és el esik.El vettem tőle és elkezdtem futni.Persze hogy el vágtam az ujjam.Hát haza futottam vissza.Légpuska elő felhúzni neki nem sikerült.Olyan jó katona lenne.:D Én már sírtam a nevetéstől de nem csak én.Fel vette a vállára meg fordítsa és olyan lett volna mind a zsákot húzná maga után.Zseblámpát rá kötötte apum puskájára.Apum magyarul meg mondta neki ha el rontja a puskát tökön fogja rúgni.Be mentek a szülők bátyám is de Herry-vel kint maradtam.Elkezdi játszunk H*****.Hát én bele is mentem egyből.Meg beszéltük hogy ma elektromos biciklizünk.De ha ő vezet meghalunk mind2-en.v.v Úgy hogy hiányozni fog pár személy.:( Mert ma biztos meg halok a sírástól kb:mind tegnap. :D És egy hétig marad ha minden igaz.*-* Úgy hogy 1hétig sírni fogok a nevetéstől Happy leszek az tuti.:D És persze úgy szórakoztunk a puskával hogy nincs benne golyó.Mert ha lett volna akkor le lőttük volna egymást szó szerint.Aki azt mondja nem vagyunk normálisak ő nem normális. :D Ja és ehhez a kis fegyverhez nem kell engedély!!Előre mondom :D Úgy hogy ilyen mindenki tarthat.Herry hidd el nagyon jó katona lennél.:D Aki fegyvert se tud fel húzni az biztos jó katona.:D Max 1 háborút túl élnél de az se biztos.:D Ha ott vagyok akkor biztos túl éled :D Herrym ma neked annyi v.v Ha nem halok meg elektromos biciklin veled v.v Ja és Herry fel húztam a fegyvereket nem kell szenvedned velük :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése