2014. június 14., szombat

B+

Be vallom hogy amit Betti gyerek ki rakott képeket régiek 7éves voltam B+!!Ha nehéz ennyire fel fogni.Nem tehetek róla!!Legalább én tudom az igazságot!!-.- Mindenki azt hisz rólam amit akar!!Nem muszáj nekem hinni!!-.- A jó kurv@ édes anyátokat!!-.- Nem muszáj nekem hinni de akkor előttem ne játszáttok már a jó pofit -.- De 7évesen se voltam még dagi!!Úgy hogy szerintem be lehet fogni a pofátokat!!Mert 7évesen a csontjaim voltak ki még!! :P Meg mi igaz Gréti?? o.O Esküszöm nem láttam mit írtak ezek!!És nem is érdekelt :P És mit érdekel titeket mit csinálok az életemmel?? o.O Csak is dagi lehetek azért visznek sport versenyre és azért boxolok értem én!!Csak is dagi lehetek!! ._. Ja és  aranyos meg szép amit mondok, csak ne magatokból  induljon már ki.Meg nem öregszek hanem fiatalodok de jó nekem!!^_^ Meg hol érdekel engem 12-13 éves véleménye??

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése