2014. július 4., péntek

flegma és bunkó idézetek

Nem leszek egy bábu, mit kedvedre mozgathatsz, már nem az a kislány vagyok, kit egy jó szóval megkaphatsz!Boldognak láttok, egy hazug vigyorral a pofámon
Felvennéd a legjobb ruhám, használnád a legjobb dumám. A volt pasimmal smároltál vadul, de tudd meg baby, elpattant a húr
-Apukád festő? :))
- nem, miért ?
- mert elég kétszínűre sikerültél.

kimondom mi bánt , nem érdekelnek a hibák , leszarom mit gondol a világ , csak élem az életem tovább .. !
leszarom a picsákat , hogy mit gondolnak rólam . lehetek számukra ribanc , vagy egy kurva . én tudom mi vagyok , és mi nem . engem ne oktasson senki sem . légy őrült , élvezd az életet , egyszer élsz basszameg !
hogy ki vagyok én? az, aki te sose leszel :)
Én nem utállak, csak hogy is mondjam.. irritál a pofád;D
Tinilányként erre vered magad, hogy a melled a push up-tól dagad.. ribanc vagy, ezt ne is tagadd; szerintem csak szégyelld magad!

 Nem vagyok flegma, csak a válság miatt spórolok a kedvességgel.:*

 Ha azt mondják hogy "NE" én csak azért is csinálom!;) ♥


 Ha valakinek problémája van veled, mindig jusson az eszedbe, hogy az az ő problémája . . ;)


 Nem muszáj kedvelnek, nem vagyok facebook állapot !:33

 Nem voltam hercegnő és nem is leszek soha, nekem marad a tormacipő és a csőgatya!:))

 Nem vagyok sorozatgyártmány..vagy megszokod az eredetiségemet, vagy ott az ajtó.:]

~ Mindenki környezetében van egy seggfej.. ha a tiedben nincs, valószínűleg te vagy az! ;)

 Én bolond akarok maradni , és úgy akarom élni az életem , ahogy megálmodtam , nem úgy , ahogy mások elvárják tőlem!

 A barátomnak és nekem azonos az ízlésünk. Ő engem szeret, én pedig magamat.:$
 Megkeresed a szótárban a tökéletes szót és a nevemet találod mellette! ;)

 A csoki 1OOx jobb a férfiaknál édes és még kockái is vannak...
 Nem mindig vagyok bunkó néha alszom is..;)


Nem kívánok neked semmi rosszat ,de levegőt sem.


Bocs,a te kedvedért sem leszek más,mint aki vagyok.Jobb ha eszedbe vésed neked már nem osztok lapot..:*

Megtisztel az irigységed, de nem tudom viszonozni.:)


Sokszor bunkó vagyok? -meglehet.. -de inkább legyek őszinte bunkó, mint egy kedves álszent.

Nem vagyok cicababa,
köpök a világra,szarok a pénzre és a két szinű kurvákra.!
Nem vagyok elkényeztetett, de megvan mindenem,
Nem vagyok bunkó, de ha kell megteszem!
Nem szeretem ha elsőre állítanak véleményt rólam,
Nem szeretem ha lenézel, mert énsem teszem


szájfény a szádon csillog csak..az agyad helyén meg egy cuki pamacs van..a hajvasaló ott van már a kezedben..a tükör elött csücsörítesz ezerrel.


És legyen kevés, de igaz barát mellettem, mintsem sok birka mögöttem.
Teszek rá hogy ki mit gondol. Aki fontos az tudja az igazságot, a többi meg nem számít..." ♥
És kajak 1 igaz inkább, mint 100 hamis barát:$



meg tanultam szart sem érnek a kibaszott üres szavak
lehet bunkó fasz vagyok de nem én kértem hogy megbasszanak

Az életed lepereg, cigit gyújtasz, majd megfulladsz, mi az amihez nyúlhatsz, testedben mit fúrhatsz, mi az amit még elkúrhatsz.




Nem mondom hogy leszarom mert valahol bent érdekel.. :/
Nem vagyok én PIN kód - Hogy háromszor is megbocsájtsam minden hülyeségedet...

 Ha neked így jó, nekem meg főleg, magamnak suttogom: többet néztem ki belőled !

 lehetek ribanc a szemedbe, lehetek kurva .. de előtte nézzél már magadra hülye kis csicska..

 Egyszer teszem amit akarok, egyszer teszem amit kell. Egyszer leszarom, mer' ez szabadít fel !



 Igézz meg mást,dobd el mit nekem szántál, had mondjam magyarul: kurvára elszálltál ! ;)


 Bekaphatja minden fasszopó, hogy egy lány mindenkinek csak egy ringyó !




Magamról ennyit, te meg nem érdekelsz senkit, hogy ha érdekből csinálnám, nem értem volna el semmit.

 Nem vagyok cicababa, de soha nem is leszek. A pénzedre drága én jó magasról teszek. Feszíthetsz tőlem akármilyen ingben, közlöm veled a pénzen kívül neked semmid sincsen !


 **Jönnek-mennek kamu barátok,egyet elvesztek egyet találok. **

 tanulj meg gyilkolni a mosolyoddal - így nem lesz véres a kezed*

 Nem hazudik a szemem, de ez szerintem látszik, nem vagyok olyan ember, aki más érzéseivel játszik...

 Megszólhat bárki, teszek rá egy nagyot.. mindig ilyen voltam s ilyen is maradok.

 Szívem szerint téged megint jól kiosztanálak, kegyelmet sem érdemelnél, pofon is vágnálak. :@

 a farmeromat tépd... ne a szívem


 Ne járjon a pofád üresbe , mert fejbe rúglak rückverzbe ' :D                                                                               ne akkor jussak az eszedbe, mikor elhatározom, hogy szarok rád.! ;]



Szerintem a legnagyobb biznisz az lenne, ha néhány embert megvennénk annyiért, amennyit ér, és eladnánk annyiért, amennyit hisz magáról! ;D :P

 És még én gondolkozom, hogy bennem van a hiba,
a jellemrajzod fehérmájú flegma picsa.


 Ha vékony vagy, rád fogják hogy anorexiás vagy; ha okos vagy rögtön stréber leszel; ha csinos vagy, leribancoznak.. az emberek mindig találnak valamit, amiről beszélhetnek veled kapcsolatban. De a lényeg csak az, hogy fel se vedd amit beszélnek ;)­ ­

 Én sem vagyok szent, ilyet nem mondtam....a barátságod szart sem ér ezt felfogtam.;DD


 Igen lányból vagyok, élek halok a pasikért, válogatok, szeretek és gyűlölök, de mond neked ehhez mi közöd? ;))

 Hidd el, én olyan hálás vagyok a sorsnak,hogy minket összehozott, és megmutatta a lényeget: vannak még igazi seggfejek.


 Rózsaszín szoba, sok cuki cucc, kíváncsi lennék hogy apád nélkül hova jutsz!


 A rózsa vörös - az ibolya kék, 5 ujjam van és a középső a tiéd:)


 Elmondom, hogy mi van, de csak egyszer.:100-ból 99 kétszínű ember

 Én angyal vagyok szárnyak nélkül, te meg egy köcsög szív nélkül... :$

 Azért lettem ilyen beugatós forma mert élvezem bazdmeg, hogy csípek mint a torma.:)

 Édesem, az én életem nem telefon, hogy belepofázz!;)


 Nem érdekel már a világ, nem érdekel senki. A saját utam járom, kérem ne pofázzon senki!;)


 Ribanc vagy drágám, ne játszd a szüzet, ha a pasijaid felsorolnám, betelne egy füzet.


 Voltam, aki voltam. Vagyok, aki vagyok.. de a te véleményedre kurvára nem adok!


 Én leszarom , ha attól vagy te kiakadva , hogy nem állok a csicskák mellé a kirakatba!;)

 Egy-kettő-három , csattan a pofon a pofádon! Négy-öt-hat , bazi nagy csicska vagy!:)

 Van a múlt, a jelen, a jövő ...meg a Rád elbaszott idő.


 Kösz, voltam, vagyok meg is leszek nem kell, hogy segítsetek.

 "A régi énemet hiányoljátok, közbe miattatok lettem ilyen.

 Szívem szerint téged megint jól kiosztanálak, kegyelmet sem érdemelnél, pofon is vágnálak.

Egy pár ember olyan mint a felhő. Ha eltűnik, szebb lesz a napom.


Nem lesz fellángolás újra mert már nyitva a szemem, nem kell a mosolyod, és nem kellesz te sem.

Egozol itt kisanyám, de nincs mire, tudd meg bébi nem érdekelsz senkit se..

Asszem' defektet kaphatott az agyad, hogy tinirib*nc vagy és arra vered magad

Nem vagyok én karácsonyfa, hogy beragyogjam az életed..;)

Néha úgy szerettem volna, hogy letépd rólam a ruhám. de rájöttem, a ruha többet ér nálad.

Persze nem mondom, én sem vagyok hibátlan, az életben én is nagyon sokszor hibáztam, de én mindig tudtam önmagam lenni, még akkor is, ha ezt nem díjazta senki!;)



Elég csicska vagy nem mondom, a te fajtádat már két szóval beoltom;)




nagy pofával rámondod, hogy te le se szarsz, de mindent amit rólam hallasz habzó szájjal falsz . ;D


.nem, én nem az a fajta lány vagyok, aki utána fut hevesen, pedig nekem is megdobogtatja a szívemet rendesen.

..flegma vagyok igen ..az én stílusom ilyen .
és a tiéd milyen ?..Jaa , bocs kincsem ,neked ilyen nincsen ! ;D



Örülök, hogy az én életemmel foglalkoztok, mert ez azt jelenti, hogy az enyém érdekesebb a tiéteknél.















2 megjegyzés: