2014. június 25., szerda

Nagy oltás :P

Kezdjük ott két kis kurva hogy nem áll karim!!Mert mindenki tudod róla!!;) Hát erőll nem tehetek ilyen kis agyatok van fel fogni!!;) Gép előtt mertek ugatni élőbe meg nem!!Hát Gratulálok!!;) Lehet GGD-on kevés barátom van de legalább ők ki tartanak mellettem!!Nem mind néhány kurva mellett!!;) Én félni egy szopos hülye kurvátol??Aki egész logot le cumizta és meg baszták.És én vagyok kurva!!Szép amiket mondtok de sajna nem igaz!!:/ Meg áll kari ti meg az oltás??Két univerzum szerintem!!Flegma vagyok bajotok??Nem tetszik ott az ajtó drágáim!!;) Szerintem foglalkozzatok a ti mocskos kurva életeitekkel!!Meg Zitáékról le lehet kopni!!13éves létetekre csak ugatni mertek a gép előtt!!Szerintem élőbe nem lenne ekkora nagy pofátok!!Meg én vagyok kukás??Nike Adidas ruháim vannak azok meg nem olcsók!!;) 1Ft Pff az már nincs is!!Hülye plázacicák menjetek vissza az útszélére szopni!!Az biztos jó munka!!;) És legalább nem kell nyalnom hogy haverjaim legyenek!!Meg azért se hagyom abba a játékot!!Jó látni hogy velem foglalkoztok és idegesít titeket hogy fent vagyok!!Még titkos kari Pff.Úgy hogy nem hagyom abba de nem fogok veletek foglalkozni azt meg mondom előre!!;) Mert sajna valakinek meg ígértem nem foglalkozok veletek és kerüllek titeket!!:/ Meg is fogom tartani!!Mert meg ígértem neki! :) Mindenki foglalkozzon a saját életével!!Az hiszitek gépen keresztül nagy menők vagytok!!Hát ott se sorry!!:/
By:Gabi :**

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése