2014. július 3., csütörtök

Dönts!!Ezt a játékot nem 3-an játszák,és te is tudod,hogy engem szeretsz!!Vagy nem ezt mondtad?

 Mikor rátok nézek átfut az agyamon a gondolat milyen lenne ha rám néznél úgy mint rá!!




 Elmondani nem tudom mennyire fáj,hogy öt öleled át és nem velem jársz!!

Eljött a pillanat,hogy felnőjek és eldöntsem mit akarok és téged akarlak, és te kit akarsz??

Néz már rá csak kihasznál,én szeretlek csak szívből igazán!!


Azt gondolod hogy erős vagyok ? :O akkor valamit igen jól csinálok mert nem így van. :(

Elmentél,itt hagytál, te könnyen feledtél más karjaiba borultál... míg én itt szenvedtem utánad és most mire végleg azt mondhatom,hogy túl vagyok rajtad erre megint megjelensz.:/ hát az én szívemet nem fogod még egyszer szét törni.!

Elmentél és én hiába vártam,hogy vissza nézel rám, nem féltél s szíved azt súgta boldog, ami jól van...nélkülem ébredsz és nem hívlak már hiába minden elhagytál. Áj meg egy szóra ez nem az az óra, hogy sebeim, újra feltépheted, nekem ott az a lényeg h újra élek szabad élek most mindent lehet.<3
Nézz most rám, én emlékszem,hogy milyen volt a tavalyi nyár féltettél és folyton mondtad ,hogy nem vigyázol! vigyáztam, de hiába minden már későnek érzem hogy másképp nézzem, elhagytál.!<3
Legyen már vége...ennek már semmi értelme!Csalódtam nem egyszer ebből már elég ez csak vegyszer az életre...

Lesz*rom ki mit gondol...a fejébe mint fontol,míg magammal meg vagyok elégedve meg leszek nélkülük szerénykedve...
Sokszor nehéz tudomást venni arról, ha egy régi kapcsolat lezárult. Ilyenkor talán még rontunk is a helyzeten, ha erőltetjük, ha minden áron próbáljuk életben tartani. Sokkal nagyobb erőtartalék egy ilyen kapcsolat, ha merjük elengedni, hogy véget érjen és lezárjuk magunkban.

Mindig akkor tűnsz el az életemből, amikor a legnagyobb szükségem lenne Rád..

..de időnként a szívednek kell vezérelnie, még akkor is, ha oda visz, ahova nem lenne szabad.

..keress a szívedben, s szólj, ha megtalálsz..

..most már késő, hogy elmondjam mit jelentesz nekem..

Ha vesztettél már el valakit, akkor tudod, hogy a vesztés pillanatában szeretted a legjobban és legigazibban. Amikor szembesültél azzal, hogy 'nincs'..

Vannak szívek, mellyek méllyen éreznek, hisznek, de tudják, reménytelenül szeretnek. Mindent megtesznek, hogy elérjék céljukat, bár a végén nekik kell feladni álmukat..

Kérlek csak egy kicsit had maradjak még.. csak még egy kicsit.. csak amég képes leszek arra, hogy elengedjelek.

Az emberi szív olyan dolgokat is érzékel , amit a szem nem lát, és olyan dolgokat is felismer, amit az eszünk nem ért meg..

..ha valaki nem veszi észre, hogy eltűntél az életéből, akkor nem is voltál fontos neki sohasem..

Már pedig az egész egyszerű. Csak mondd azt, hogy nem akarsz velem többet beszélni és nem akarod, hogy bármi is legyen köztünk.. és én úgy eltűnök az életedből, hogy arra sem lesz időd, hogy azt mondhasd.. -'Tévedtem.'

Sokkal erősebb vagyok, mint látszik. Egy csalódás után is talpra tudok állni..

..hogy megértsd mit érzek és rájöjj mit érzel, ahhoz most kis időre elkell, hogy menj. Mindezt annak areményében, hogy lesz elég erőd visszatalálni.. hozzám.

Félsz, mert nem hiszel bennem.. Legyen így, de tudd, hogy nem én akartam..

Sok minden van ezen a világon, amitől félni kell. De a félelmeinknek
semmi köze iszonytató maszkokhoz, műanyag pókokhoz vagy rémületes
szörnyekhez. Nem. A fejünkben kavargó gondolatok rémítenek a legjobban.
Mi van, ha megbánja döntését? Mi van, ha tényleg boldogtalan? Mi van,
ha a szerelem esélye örökre elúszott? Hogyan legyünk úrrá ezeken a
gondolatainkon? Először is emlékeztessük magunkat: ami nem öl meg,
attól csak erősebbek leszünk.


A Hold megbűvöl. A Nap talán sosem hűl ki. Merj álmodozni! Az álmok nem fogynak el...
A szemét hagytam utoljára, mert tudtam: ha egyszer belenézek, alighanem elveszítem gondolataim fonalát.

Lehet, hogy te elég bátor és elég erős vagy hozzá, hogy nélkülem élj,
ha úgy gondolod, hogy így a legjobb. De én sose bírnék ennyire
önfeláldozó lenni. Nekem veled kell lennem. Csak így tudok élni. =|


Olyan nehéz leírni, hogy miről is van szó. Egyáltalán nem olyan, mint a
szerelem első látásra. Inkább, mint... mint a gravitáció. Ha meglátod
azt a valakit, akkor egyszerre nem a tömegvonzás ereje köt a földhöz
többé. Hanem ő. És többé semmi más nem számít, csak ő. Egyszerűen
mindent megtennél, bármivé lennél az ő kedvéért... Azzá válsz, amire
neki a legnagyobb szüksége van: a védelmezője leszel vagy a szerelmese,
a barátja vagy a testvére.

Ha túl sokat hibázol, végül magadra maradsz.

Akadnak olyan lányok.. szép számmal.. akiknek ha szárnyuk volna, nem angyalok, de sokkal inkább tökéletes libák lennének.

Amikor a földön egy leányka születik.. egy fiúcska álmában mosolyog.

Szabadkozni nem fogok, bunkó vagyok eleve, mindenki azzal foglalkozzon, hogy mekkora a saját szelete.

Szabadkozni nem fogok, bunkó vagyok eleve, mindenki azzal foglalkozzon, hogy mekkora a saját szelete.

Amikor kicsi voltam, azt játszottam hogy királylány vagyok.. akinek a birodalmát lerombolták a rosszfiúk !

Ebben a mesében.. részeg a herceg.. és ronda a királylány..
De ne feledjétek! Egyszer minden szemétdomb felett felragyog a szivárvány !

Tegnap még velem voltál, ma meg már ellenem,
Tegnap még becéztél, ma már nem tudod a nevem...
A legjobb jövő az elfelejtett múlton alapszik. Nem élhetsz jól, ha előbb nem felejted el a múlt csődjeit és fájdalmait.
"Találok egy másikat aki olyan mint te, "egy második te". Nem hagyom sosem egyedül és mindig vele leszek. Ha már veled nem lehetek. Ő lesz az életem helyetted. Őt fogom csókolni helyetted. "Egy második te" aki törődik velem, "egy második te" akit sosem szerethetek helyetted..."
Happy End, mi..? Haggyuk már... még téged sem tudtalak megtartani...

A Happy End csak azoknak való, akik hisznek benne... olykor még nekik sem, mert néha ők csalódnak a legjobban...

El ne hidd már, hogy van Happy End... az csak max a mesékben... de nem a valóságban..


Nagyon nehéz eset vagyok! Önfejű,önérzetes,sértődékeny,néha kicsit néha nagyon bunkó,iszonyatosan büszke,hirtelen haragú,olyan aki nem bizik meg senkiben.De nagyon tud szeretni, bármit megtenne a barátaiért és a családjáért, megpróbálhatod kiismerni de egyszerűbb elfogadni és szeretni.

Nem vagyok buta, csak néha mondok buta dolgokat.. ;P
Nincs szükségem okra, ahhoz, hogy nevessek. ;D
Telefonálás közben rohangálok a szobában .. : )
Mindig megkérdezem, hogy "mi?" , akkor is, ha értettem .. :)
Húzom az ajtót, amire az van naggyal írva: "tolni".. :D
... Kitudom kapcsolni az ébresztőt anélkül, hogy felkelek.. :D
Ránézhetek az órára 3x egymás után, de akkor is elfelejtem, hogy hány óra.. ;)
Egy nap 20x benézek a hűtőbe, de mégsem veszek ki semmit .. xD
 Alig ismerlek, de amint megláttalak azonnal azt éreztem, mintha ismerős lennél - a legjobb értelemben -, mintha lenne bennünk valami közös, egy közös titok. Szeretnélek megismerni, nem tudom miért, de szeretnélek! :)



Nem boldog vagyok, hanem vidám. Ez nem ugyanaz. A boldog nőnek nincsenek gondjai. A vidám nőnek vannak, csak megtanulta kezelni.


. . Imádom , ha valaki ok nélkül negatívan kritizál a hátam mögött ,
mert ez azt jelenti , hogy valamit jól csinálok , az illető pedig amellett , hogy hülye , még irigy is !









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése