2014. július 27., vasárnap

Szomorú Idézetek

Amikor sírok, összekuporodom a szobámban. De utána újra, és újra talpra állok.

 Ott voltam, majdnem egy karnyújtásnyira, és mégis ezer mérföldre tőle.

 Fogalmad sincs, hogy milyen ez az érzés, mikor fáj lélegezni..

 Csak várni tudok rád. Nem tudok mit mondani, csak nézni hulló könnyeid. Csak szeretni tudlak. Nekem sokkal könnyebb a fájdalom, mint a felejtés.

 Azt mondják az idő mindent megold, de amikor nagyon fáj, az idő is megáll.

 Úgy tartják, a szavak sok fájdalmat okoznak, de valójában a csend is megsebez

 Bárcsak vissza tudnék menni az időben arra a napra, mikor először találkoztunk.. hogy aztán elsétálhassak.

Számomra Ő egy elérhetetlen álom marad, aki más kezét fogja miközben az én szívemet töri darabokra

 Azt szokták mondani, hogy a felhők fölött mindig kék az ég, pedig van olyan, hogy a felhők fölött csak még több felhő van...

 Ne sírjatok mikor kőbe vájva látjátok a nevemet, a föld alól nem zavarok, ha lesz ki eltemet..

 Halálos bűnt követtem el, mikor szeretni próbáltam.

 Összeomlik minden,fekete lesz az ég és ki szeret elhagy,mert belőled már nem kér


Még szomorú se vagyok, megszoktam e szörnyű világot annyira, hogy néha már nem is fáj...undorodom csak.


 El kell engednem a fájdalmat a múltat, mindent, ami még hátba szúrhat....

 Eső a betonra, könny az arcomra, emléked örökre szívembe karcolva...

 Érzem azt az ürességet legbelül, érzem azt hogy itt hagytál egyedül.

 Összetörted a szívem... pedig megígérted nekem, hogy vigyázol majd rá...:(

 A képek némák, nem beszélnek, de az emlékek örökre benned és bennem élnek!

 A szívet azért rejtette el Isten, hogy ne lássa senki amikor megszakad.

 Nem kell, hogy szeress, hisz úgyis elmúlik egyszer, nem akarom, hogy keress, ha eltűnök egy reggel…

 Hibát követtem el! Egy férfi kezébe adtam a szívem! De ennél is nagyobb hiba, hogy bíztam benne, hogy nem töri össze...!

 Ismertél milyen vagyok, hallottál nevetni, utoljára láttál engem igazán szeretni.

 Szemedben könnyek, haragszol rám, hogy el kell menjek nem az én hibám.

 Tudod, szívesen kikaparnám a szemeidet, de megérdemled hogy tükörbe kelljen nézned minden egyes nap..


A szemembe néz - újra élek, Amikor azt mondja viszlát - újra meghalok....

 Nehéz abbahagyni a sírást, mikor csak az a személy tudna téged megvigasztalni, aki miatt sírsz.

 A legnehezebb abban, hogy elsétáljak tőled az, hogy tudom: te nem fogsz utánam futni :/

 Mintha egy kést döftek volna belém, úgy éreztem, mikor kiléptél az életemből, de nem számít mi jön még: soha nem fogsz engem sírni látni

 Nem a szerelemtől félek, hanem attól, hogy nem szeretnek majd viszont :(

 Kérem vissza szívemet te s*ggfej! És már nem érdekel, milyen édesen nézel...!

 El akarom felejteni, hogy valaha is ismertük egymást, és te is próbálod ezt tenni... De akárhányszor elsétálsz mellettem, én darabokra hullok!

 Édes:) Nincs semmi baj, nem törted össze a szívem^^ Ezekkel a szavakkal csupán az életemet romboltad szét_! </3 :(

 Soha többé nem fogok könnyeket ejteni miattad_!

 Vagy szoríts magadhoz, vagy engedd el a kezem... De könyörgöm neked, mostmár ne játsz velem_!

 Néha, mikor azt mondom "jól vagyok", azt akarom hogy valaki nézzen a szemembe és mondja azt: "mondd az igazat" !

  Szeretem... pedig már hiába... ő már nem... legalábbis ezt mondja... csak egy baj van... nem hiszek neki..

  Hiába tagadom, még mindig vágyom rád. Hiányzol nekem, talán még jobban, mint gondolnád.!

  Amikor megölelt, rájöttem... Nem tudom elviselni, hogy csak barátok vagyunk! :(

 Lehetsz okos, lehetsz buta, lehetsz szép, vagy csúnya. Lehetsz gazdag, vagy szegény, de soha sem lehetsz elég jó annak, akiért bármit megtennél.

 Fel akarok ébredni a rémálomból, és arra kelni, hogy már nem szeretem őt többé_!

  Újra tanulok mosolyogni... És nem is olyan könnyű_!

  Ha a szívemet ezer darabra is téped, mindedjik darabban ott van a te képed!

 Belehalok, hogy nem mondhatom el, mennyire szeretlek.
 Belehalok, hogy neked nem jelentek többet,
Mint egy lányt, akit ismersz... De legszivesebben elfelejenél.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése