2014. május 25., vasárnap

Bunkó,Flegma idézetek

Én sem vagyok szent, ilyet nem mondtam....a barátságod szart sem ér ezt felfogtam.;DD
És még én gondolkozom, hogy bennem van a hiba,
a jellemrajzod fehérmájú flegma picsa.

Bárcsak olyan lenne a szerelem, mint a röplabda! Amikor azt mondom: enyém, mindenki hátralép. 
Hé, Mr. Varázslat, mutasd meg újra ezt a trükköt! Hogy is változtattad át a szeretleket a nem akarlak többé látniba? 
Rózsaszín szoba, sok cuki cucc, kíváncsi lennék hogy apád nélkül hova jutsz! 
Nem érdekel, mit gondolsz, a véleményed a szememben semmi, mert nem mertél, amikor kellett volna mellettem, lenni.. 
Ismerlek, csicska. Csávóid nevét írnám....betelne a füzet! 
 Ha neked így jó, nekem főleg...halkan suttogom magamnak: többet vártam tőled!
Nem muszáj kedvelned.... nem vagyok facebook állapot! $
Rám sem irsz? nem is keresel? ~ leszarom.!
Csak tudod akkor se keressél, és ne is irj rám, mikor az lesz kirakva hogy kapcsolatban. :))

 


Lehet, hogy nem vagyok neked túl szimpatikus
De tudod mit? Én legalább önmagam vagyok és nem mások után megyek ;) $
Nem vagyok már kislány. Kibírom ha dobsz, azt is ha kinevetsz, de hogy hülyének nézel... na azt nem viselem el.;)

Minden egyes nap megkel adnunk magunknak az esélyt ahhoz, hogy olyan álomvilágban éljünk amit csak a képzeletünk szül.

Nem vagyok szingli csak hosszú kapcsolatba vagyok a mókával és a szabadsággal. :D
 Megszólhat bárki, teszek rá egy nagyot.. mindig ilyen voltam s ilyen is maradok !

Egy jó barát, olyan mint a melltartó. Bár észre sem veszed, mindig támogat, és közel áll a szívedhez. '♥

Kedves ÉLET! Örülnék neki, ha nem szívatnál folyamatosan.
Csók..:*

 A legnagyobb hazugság:
- szereted még?
- nem..!

 Elegem van a kamu baràtokból, annyian vagytok mint égen a csillag.. !! :

 .Bocsi, hogy tetszel.
.Bocsi, hogy akarlak.
.Bocsi, hogy szeretlek..
.De nem tehetek róla..♥

 Hazudom magamnak és mindenkinek, hogy már nem szeretlek, hogy már rég elfelejtettelek...de a szívem tudja, hogy ez nem így van, mert téged fog szeretni míg utolsót nem dobban..:\♥

 Szopja ki minden egyes tróger, aki minden este 100 lánynak írja hogy "SZERETLEK" szívecskékkel körbevéve... ! ;)

 Lehetsz bunkó,nem érdekel.Kellesz nekem,fogd fel végre ! És ha nem lennél
ekkora barom,észrevennéd,ami nyilvánvaló.S megkaphatnád végre a lányt,
aki tényleg hozzád való.

 

Nekem olyan fiú kell aki érezteti velem, hogy szeret. Elviseli a sok baromságomat, hogy idióta vagyok és büszke, hogy a barátnőjének hívhat:))
 
Megértem azokat a lányokat, akik kibeszélnek a hátam mögött, az igazság, hogy én valódi vagyok, és ez egy olyan dolog, ami hiányzik belőlük.
 
Vajon meg tudunk igazán bocsátani, ha nem tudunk felejteni?
 Ígérd meg, hogy mindig velem maradsz. - suttogta a lány.
ígérem. - mondta a plüssmackó.
Jobb lesz ha eldöntöd mit akarsz , mert a fasz kivan , hogy folyton kavarsz .
Keress magadnak egy színes tollú pávát, kinek minden szava kamu, és csak járatja a száját .
  Ha felnövök 2 gyereket szeretnék! Először 1 kisfiút majd egy kislányt. Mivel , ha a kislányom szívét összetörik, a nagy fiam , majd helyre rakja azt a szemetet !
  Szerinted az én szívemet nem tôrte ôssze senki? ja de egy senki ..
 
minden exemnek mutatok egy fuck jelet. . .; )
 ha egy picit is érdekeltelek volna , nem hagytál volna elveszni. " </3
 
nem azt akarom hogy ugy emlékezz rám hogy én voltam ' a tökéletes szuper csini ' lány , hanem a felejthetetlen aki valaha mindennél jobban szeretett :) !
 
Sajnálom, hogy rosszul léptem, nem tudom hol hibáztam.Sajnálom, hogy szerettelek pedig nagyon vigyáztam..
 
Nem Az A Fontos, Hogy Első Legyek, Hanem, Hogy Az Egyetlen Számodra!^^
 
 ribancoknak üzenném , hogy amit az isten elbaszott , azt a
festék nem hozza helyre ! ;)
  Your generated text image

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése