2014. május 24., szombat

Idézetek

Kamu világban kamu arcok, kamu szerelem, kamu harcok.. De valós kudarcok..

Nézd, engem nem bánt már semmi, amit elhagyok, és már nem fáj annyira, tudod, csak belehalok :(
Kár, hogy nincs a szívemen újraindítás gomb. Mert ha lenne, Te már BIZTOS hogy nem lennél ott...

Megismersz, megszeretsz, megszoksz, majd elfeledsz .. :s

A szerelem olyasmi, mint egy tornádó: lenyűgöző ereje van, de ártalmas, ha belekerülsz .. :\

Fáj? - lehet...
Nagyon? - eléggé.

Ha a legjobb barátom vagy és annyira szeretsz.Még is most hol vagy?!

Hiába próbállak nem szeretni,.... nem tudlak feledni...  

 ♫♥ Zene nélkül nincs élet, engem is az éltet,
Nem számít, hogy mosolyra vagy sírásra késztet. ♫♥ 

  

  a egy lány olyan hülye, hogy még azután is szeret, hogy összetörted a szívét, akkor ő az igazi.

 ♥ Utolsó esély ?! tiszta lap ?! úgyis átbaszol te f*szkalap.

 ha szűz vagy , ne játszd a ribancot . ha ribanc vagy , ne játszd a szüzet ! ;) 

El sem tudod hinni ,hogy egyetlen mondattal ,romba döntötted az egész életemet!
  


  PÉNTEK - a legszebb szó , mert benne van , hogy TE meg ÉN

 Flegma vagyok igen.. az én stílusom ilyen. És a tied milyen? Ja.. bocsika kincsem, neked ilyen nincsen ;) 

  A hazugságaid közül a ' Szeretlek ' volt a kedvencem... ¦ :/ 

A szépség nem minden, de jó nézni. =)

 

Nézz az égre,a legszebb fényre,láss egy álmot,harcolj érte!!

 

 

Annyira lúzer!Hogy önmagadtól bújsz el.Vállald fel,vagy húzz el!Kinek kell egy lúzer?

 

Kritizálj csak egész nyugodtan...se szebb se jobb nem leszel nálam -_-''

 
Ez nem Walt Disney, hanem az élet, ezt nem álmodni, hanem élni kell!

  Ha azt mondja ,,NE" én csak azért is csinálom!

 Őrült vagyok... De a világ tesz ilyenné, nem az én hibám! :)

 

Nem vagyok hülye, csak néha spórolok az eszemmel, tudod válság van :) :DD
 és tudod, sohasem fogom megbocsátani...nem bocsátom meg, hogy hiányoztál...
 leszarom, hogy megbántottál, lenyelem az éveket, de takarodj az útból már rég megmondtam, hogy ég veled..
 száz éjszakán ezer magány millió fájdalommal szelte át az éjszakát...
 a titok egy olyan hallmazállapotú anyag, amely alkoholban oldódik :)
~ mennem kell az élet csak rám vár...

 és beszívjuk a füstöt szarul, de büszkén...

Nem gondolod hogy kicsit nagy a szád?
közöd hozzá nincs.hát ne lökd a dumát
ez a srác az enyém.ha fejre is állsz. ;)



Csak egy lány vagyok, aki kicsit flegma, de akit szeretek, azért ölni tudok !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése