2014. május 30., péntek

De jó tudni

Hát én ezeket nem tudtam hogy 10éves vagyok ezekről jó tudnom is!!*-* De jó 10éves lettem!!^_^ Juhu!!^_^ MEg azt mondtam nem vagyok szűz eről is jó tudni!!Drágáim nem ismeritek a magán életet??:P Ilyen izékkel foglalkozok.Aki állítólag 17éves az nem 7-es szerintem ennyit eről!!10éves vagyok ez milyen jó tudni Esküszöm!!Mi az ott voltatok amikor születtem vagy mi???Vagy láttatok élőbe??Nem hiszem!! ;) Elösszőr lássatok már élőbe!!Utána ítéljetek meg nem a régi képeim alapján!!Ja meg mondom hol lakok:Kiskunfélegyházán Sok sikert keressetek meg nyugodtan *-* Ja és azt hiszitek el menekültem loungéból??Hát nem mert nem mutatta hogy írtatok volna valamit!!Your generated text imageTudom hosszú ő de nem engedte!!Mindenki szerintem nézzen tükörbe utána ítéljen!!Na ennyit!!Meg bocsika hogy ilyen szar az életetek hogy az enyémmel kell foglalkozni!!;) MEg azt hiszitek ezzel meg bírtok síratni meg stb..Hát ezt rosszul hittétek!!LEgalább én tudom az igazat!!Meg drágám nem ismeritek azt hogy magán élet?? *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése