2014. június 5., csütörtök

Bocsi :/

Bocsi hogy nem voltam!!Mert versenyen voltam!!(Csapat verseny volt!!És atlétika).Hát oda kellett érnem 8-ra és fél 12kor volt a versenyem!!Kicsit kemény volt ott dekkolni :P De nekem ez meg érte!!*-* Hát egyik gyerek szépen le fejelte a ami tartja a lécet az a vas szart.Az hittem nem fog fel ébredni mert szépen ki feküdt!!:P Ott mindenki sokkot kapot.Be vitték wc-re meg mosta az arcát és folytatta.Szerintem ez nagyon szép volt!!Mert ahogy le fejelte azt a szutykot.Szerintem akinek a csapat társa az a lány!!Szerintem nagyon büszke lehet rá!!És jobbulást!!Az hittem csóri hogy ott hal meg!!Akkorát koppant!!A másik baleset meg az volt hogy Brúnó én iskolámba jár!!125asszem Neki ugrott annak a lécnek a tartojának!!De nem lett semmi baja Hála az égnek!!Másik is csaj volt aki balesetet szenvedett.:P Én baleset nélkül át vittem az összeset.:P És jó napot nektek!!:* Azt bírtam előttem rengetek csaj esett ki!!Ennek nagyon örültünk!! :D Azok estek ki akik nagyon játszották magukat!!:P Én csak nevettem rajtuk!!Én helyből át ugrom azokat ahol ők ki estek.Kurvára rosszat ugrottam!!._. Jó 2hétig nem voltam iskolába és még gyakorolni sem bírtam!!De most ez van!!Ezért nem fogom fel adni az biztos!! :3Your generated text image

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése