2014. május 10., szombat

fiú lány párbeszédek

Fiú: Mit fogok?Lány : A kezem.Fiú: Na, és most mit fogok?!Lány : A combom.A lány megbátorodik és megfogja a fiú f*szát.Lány: Na, és most mit fogok?Fiú: Szopni!

Fiú: szia kicsim,mit csinálsz ??:$
Lány: titok ..:$
Fiú: ágyba vagy ? :$
Lány: igen :))
Fiú: és mi van rajtad ? :$
Lány: a haverod :$$


Fiú:Szia !
Lány:Hello Drágám!
Fiú: Találkoznánk valamikor?
Lány:Igen !
Fiú: 2013.06.25. jó lesz?
Lány:Igen Drágám!
Fiú:Most mennem kell szia!
Lány:Már?Miért most?
Fiú:Mert....
Lány:Mi mert?:(
A fiú lement facebookról.A lány
elkezdett aggódni.
A lány fent maradt a Facebookon
várta,hogy mikor jön fel a Fiút.
.........................
Találkozás a parkban.
Lány:Szia Drágám!
Fiú:Hello. A fiúnak nem lett jó
kedve mikor meglátta a lányt.
Lány:Mi a baj?
Fiú:Semmi..
Lány:Mond meg nekem,tudod bennem
megbízhatsz!
Fiú:Azért van rossz kedven mert..
Lány:Mert?
Fiú:Azért akartam veled találkozni a
parkban,hogy elmondhassam...
..megcsaltalak.
A lány elkezdett sírni és elrohant.
A fiú futott utána és elveszítette.
A lányt keresték a szülei.Hívtak
rokonokat,rendőrséget,ismerősöket.
A rendőrség megtalálta a lányt..
....................
De a lány felakasztotta
magát,amiért,hogy megcsalta a fiú.
---------------------------------------------
---------------
A fiú megtudta a hírt.Elkezdet sírni.
Mondta magában:
Nem szabad lett volna megcsalnom.
----------------------------------------


  fiú: úgy rádhajtanék
lány: komolyan?? :$
fiú: igen 1 úthengerrel xd


 Fiú: Rá tudlak kényszeríteni arra, hogy azt
mond nekem: Szeretlek!
Lány: Az ki van zárva!!
Fiú: Biztos vagy benne??
Lány: Igen!
Fiú: Oké, akkor kezdjük - mondd hogy kék.
... Lány: Kék.
Fiú: Mondd, hogy rózsaszín.
Lány: Rózsaszín.
Fiú: Most mondd, hogy szerelem.
Lány: Szerelem.
Fiú: Mennyi 1+1?
Lány: 2.
Fiú: Hány éves vagy?
Lány: 18.
Fiú: Hahah..látod? Én mondtam, hogy rá
tudlak kényszeríteni arra, hogy kimondd hogy
18!
Lány: Nem, azt mondtad hogy rá tudsz
kényszeríteni arra, hogy kimondjam, hogy
Szeretlek!
Fiú: Éppen megtettem!! :))


 ~lány: képzeld el h szeretlek. ^^
fiú: tényleg? :$
lány: nem, csak képzeld el. ;D~


 Fiú: Szeretlek!
Lány: Ezt azért mondod, mert még nem
találkoztál a barátnőmmel. Ő sokkal
csinosabb mint én.. épp mögötted áll.
A fiú hátrafordul, és azt mondja: De hát
nincs is itt senki!
Lány: Tudod, ha igazán szeretnél, nem
fordultál volna meg...


 Lány: Mit gondolsz a szerelmünkről?
Fiú: Próbáld meg megszámolni a csillagokat, és megtudod.
Lány: Akkor, végtelen? :$
Fiú: Nem, időpocséklás!


 Lány: Melyik a legjobb Mizo termék?
Fiú: Hmm.. a lecumizooo'!:D


 Fiú: Kérlek, ne idegesíts fel, mert kihozod belőlem az állatot! :@
Lány: Azt hiszed félek egy szamártól? ;DDD


 Kisfiú: Szia, jössz táncolni?
Tini lány: Gyerekkel nem táncolok! -.-'
Kisfiú: Bocs, nem tudtam, hogy terhes vagy…


 Lány: rajtam kívül ugye nincs más nő az életedben?
Fiú: de.. van 2 is..¨ és soha nem fogom őket elhagyni!
Lány: mi? és kik azok?
Fiú: hát .. Anyu, és majd a kislányunk :)


 lány : van egy ' igen ' és egy ' nem '
válaszod , de egyiket sem mondhatod
2x.
fiú : oké , kérdezz. :d
lány : buzi vagy?
fiú : nem.
lány : az előbb hazudtál? :PP


 Fiú : Kemény az élet mint a faszom !
Lány : És elég rövid is ....


 Fiú: Megeszlek. :$
Lány: Ohh. :$
Fiú: És sosem szarnék, nehogy elveszítselek. :$ xD


 
Lány: Az egyetlen pasi aki a padlóra küldhet az a Jack Daniels!
Fiú: Adok egy nyakast és máris a padlón leszel.


 Làny: Kis bugyimba kis pinàm minek jöttèl hapsikàm?
Fiù: Nagy gatyàmba nagy faszom baszni jöttem angyalom...xD:))


 Lány : Szia!
Fiú : Csá.
Lány : Tudod...cuki vagy...
Fiú : Kössz.
Lány : Hát...szeretnéd,hogy legyen köztünk valami?
Fiú : : Igen....Egy fal ,te ronda sz*ar!


 Fiú : Varázsoljak egyet cica?
Lány : Nanáá
Fiú : Abrakadabra.Szingli vagy.


 Fiú : Megcsókolhatlak ? :$
Lány : Igen , de..
Fiú : Nincs semmi de.. :$
*megcsókolja*
Lány : Én csak azt akartam mondani , hogy fél órája szoptam le a haverodat nálunk..XD<3333


 ~Fiú : Zöld erdőben jártam, piros tojást láttam.Nekem is van kettő,
közötte egy vessző...
~Lány: xDD


 ~Lány :Tudod melyik szexpozban lehet a legrondabb gyereket csinalni?:)
~Fiú :Nem . . .
~Lány: Akkor kerdezd meg anyadekat;)


Szakitáás után :
~Lány : Napokig csak sír..
~Fiú : Boldog .
~Lány : Szomorú .
~Fiú : Sokat gondolkodik .
~Lány : Rájött , hogy jobb lesz nélküle
~Fiú : Szomorú .
~Lány : 1 hónap elteltével boldog egy másik sráccal.
~Fiú : Rájött , mekkorát hibázott , de már késő :||


 Fiú: Érzel még valamit irántam ?
Lány: Igen, undort..


 Fiu:mi a baj?:O
Lány:nem teljesül az álmom:'l
Fiu:hát ne add fel,fuss az álmaidért
Lány:jo...kérsz 1 perc előnyt?



MSN beszélgetés :
Fiú: szia Eszti, akkor este egy laza szex nálad?
Lány: mikor is jössz?
Fiú: 10-re ott leszek.
Lány: életbiztosításod van?
Fiú: minek az?
Lány: Eszti apja vagyok. Meghalsz köcsög!


 - Lány: Játszunk kommandósat?
- Fiú: Az milyen????
- Lány: Én szét teszem a lábam ,és Te leszel a behatoló!!!


 Fiú: Ne legyél magad alatt
Lány: Jó, nem leszek (: :$
Fiú: Inkább legyél alattam...:$$


 Fiú: Miért hordasz melltartót? Nem nagyon van mit beleraknod..:DD
Lány: Akkor te miért hordasz alsónadrágot?;)


 Fiú .: -Szia , mit iszol.?!
Lány .: -Szia , egy coolat.
Fiú .: -Én nem látom a kezedben :$


 -Fiú: Azt hiszem, boldoggá tudnálak tenni.
-Lány: Miért? Már mész haza?


 -Fiú: Aki téged meglát, biztos, mindenki utánad fordul.
-Lány: Aki téged meglát, annak meg a gyomra felfordul.


 Fiú: Szeretnélek felhívni. Megadod a telefonszámod?
-Lány: Benne van a telefonkönyvben.
-Fiú: De nem tudom a neved!
-Lány: Az is benne van a telefonkönyvben.


 -Fiú: Jó a segged kő kóla.??
-Lány: Nagy a pofád tudsz róla.?



 Lány : Mit csinálsz? :$
Fiú : Nézem a képeidet
Lány :Miért? :$
Fiú : Mert hiányzol : $
Lány : *de édes* :$ Milyen bokszer van rajtad? ^^
... Fiú : Semmilyen
Lány : Mert?
Fiú : Mondom,h a képeidet nézem


 Lány - Este volt veled egy nedves álmom.
Fiú - Ohh... és mi?!
Lány - Téged elütött egy busz, én meg behugyoztam a röhögéstől!


 Lány : Szia kicsim hol vagy? : o
Fiú : Itthon tv-zek, és rád gondolok. $: Te? :))
Lány : Buliban, és épp itt állok mögötted. ! -.-


 Lány - Járnál velem? :$
Fiú - Bocsi, nem, csúnya vagy.. :|
4 évvel később..
Fiú - Úristen, ez te vagy?!
Lány - Igen, miért? :$
Fiú - Te egyre rondább vagy.. :|


 ~ Lány : Te sírsz..?
~ Fiú : Nem bazdmeg.. izzad a szemem..


 ~ Lány : Legjobb barátok vagyunk , igaz . ?
~ Fiú : Igaz .
~ Lány : Akkor elmondhatod , hogy kit szeretsz , igaz . ?
~ Fiú : Csak egy lányt szeretek . !
~ Lány : Ohh , akkor az a lány nagyon boldog lehet . .
... ~ Fiú : Igazság szerint , már az első találkozáskor belé szerettem . .
~ Lány : Komolyan . ? Bemutatod őt nekem . ? Menj , hívd ide .
~ Fiú : Oké . . .
* A fiú előveszi a telefonját és hív . . *
~ Lány : Várj egy kicsit , valaki hív . .
* Felveszi a telefont és a fiú hangját hallja benne . *
~ Fiú : SZERETLEK . ! :$ 


 Fiú.: kérhetek róllad egy képet ?!..:$
Lány.: minnek ?.:|
Fiú.: hogy megmutassam a mikulásnak mit kérek ...*.* .


 fiú:fázol?
lány:nem.
fiú:fázol?:$
lány:miért kérdezed ezt mindig?
fiú: okot keresek hogy megölelhesselek:$


 Fiú: Mért nem vetted fel a telefont.?
Lány: Jaj...bocsi, csak táncoltam a csengőhangra.! xD


 Lány:Mi akarsz lenni amikor felnősz?
Fiú:Profi focista..
Lány:és szerinted én mi legyek amikor felnövök?
Fiú:a feleségem..:$


 Fiú: Tetszik nekem 1 lány! :$ Lány: biztos ribanc.. -.- Fiú: hát... Most ribancoztad le saját magad
  
Lány: Szeretsz?
Fiú: Igen....
lány: Ha szakítanék veled, mit tennél?
Fiú: Visszamennék az exemhez,mivel szeretem.
A lány sírva fakad, szakít a fiúval. Másnap a fiú elmegy a lányhoz.
Lány: Hát te?
Fiú: Hát én? Nem azt mondtam, hogy visszamegyek az exemhez, mert szeretem?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése