2014. május 10., szombat

Való Világ6

Nos amikor ki békültünk BubOoOrékkal beszéltünk a VV6-ról is.Meg kérdeztük egymást ki a kedvenve.Hát Vikit és Aurélió.Nekem is ők a kedvenceim.Hát Iza is benne volt de amit csinált Krisztiánnal nem volt szép.Van akik szeretik VV6-ot és vannak olyanok akik utálják.Hát Iza kapta a zöld kendőt és Zsófira tette a másik kendőt.Hát nem is tudom ki fog nyerni.Szerintem Zsófi mert mindenki szerint olyan kis édes meg minden.Izáról meg van mindenkinek a véleménye.Mindenki azt hajtógadja kihasználja Krisztiánt stb.Meg ahogy viselkedett.Én remélem Iza megy vissza!!Remélem benne lesz legalább a top3-ba.Hát van miért küzdeni az tuti.12millió,autó,és egy luxus lakás.Szerintem Viki nyeri meg ezt az egész játékot mert okos.Úgy mond okos hogy senkihez nem került közelebb.Meg kérdezi kire teszed a jeled meg minden.Én a top3-mat úgy tudom elképzelni hogy:Viki,Iza,Aurélió.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése