2014. május 4., vasárnap

WoW

Olvasom BubOoOrék blogját és találtam a blogomról egy kis be jegyzést.Meg is mutatom nektek.

Gabi abba hagyta a blogolást??? O.o

Éppen olvasgatom Betti baba blogját és egyszer csak egy különös dologra lettem figyelemes...Úgy néz ki,hogy Gabi abba hagyta a blogolást,ami nagyon fura,mert szerintem imádta azt,hogy blogot vezethet.Lehet,hogy megunta,vagy csak szünetelteti,de ennek a pontos okát még én sem tudom.Tudom,hogy az elején utáltam meg minden,de szerintem eléggé kis cuki blogja volt.Hát,csak remélni tudom,hogy újra elkezdi  a blogolást,mert hogy ha tényleng abba hagyta,akkor nagyon szomorú leszek.Minden nap felléptem a blogjára,hogy megnézhessem az újabb bejegyzéseit,de sajnos máma nem így történt.:CCCGabi kérleeek,légyszives nem csináld ezt!!! :CC
                         

                                                 
















































Ez nekem fura volt mert mi mindig veszekszünk.És igen szeretek blogot írni! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése